چه می‌شود اگر به شما بگویم چیزهایی هستند که الان می توانید با انجام آن ها یک تاثیر مثبت و فوری روی مغزتان که شامل حوصله و تمرکزتان می شود داشته باشید؟ و چه می شود اگربگویم این تاثیرات مشابه می توانند درحقیقت برای مدتی طولانی باقی بمانند و مغز شما را از شرایط مختلف مثل افسردگی،بیماری آلزایمر یا زوال عقل مراقبت کنند. انجامش می دهید؟ بله!

دگرگون کننده ترین چیزی که می توانید امروزه برای مغزتان انجام دهید چیست؟ وندی سوزوکی عصب شناس معتقد است که ورزش! چنان که سوزوکی در مورد این علم که چگونه تمرین کردن می تواند حالات و حافظه ما را تقویت کند، صحبت می کند شما به باشگاه رفتن تشویق می شوید تا از مغزتان در مقابل بیماری های اعصاب مثل آلزایمر محافظت کنید.

منبع: TED

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
The comment language code.

Filtered HTML

  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
امتیاز
{"ratingValue":4.5,"reviewCount":15}
جمع امتیاز ها
5
تعداد امتیاز ها
15

افزودن دیدگاه جدید

Filtered HTML

  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
Schemas
{ "@context" : "https://schema.org", "@type" : "Article", "name" : "تاثیرات باور نکردنی ورزش بر روی مغز از زبان پروفسور وندی سوزوکی","headline" : "تاثیرات باور نکردنی ورزش بر روی مغز از زبان پروفسور وندی سوزوکی", "url" : "https://jameesalamat.com/node/151","id" : "https://jameesalamat.com/node/151","image":[ "https://jameesalamat.com/sites/default/files/field/image/%D9%88%D9%86%D8%AF%DB%8C%20%D8%B3%D9%88%D8%B2%D9%88%DA%A9%DB%8C.jpg"], "author": {"@type": "Person", "name": "وندی سوزوکی", "email" : "authors@jameesalamat.com" , "gender" : "Female"
, "Description" : "<p>وندی سوزوکی، پروفسور علوم عصبی و روانشناسی در مرکز علوم عصبی دانشگاه نیویورک است. او یک&nbsp;نویسنده&nbsp;و مربی تناسب اندام است که مدرک کارشناسی خود را در رشته فیزیولوژی و آناتومی انسانی در سال ۱۹۸۷ از دانشگاه کالیفرنیا&nbsp;با درجه پروفسوری دریافت کرده و با پروفسور ماریون سی دیاموند، یکی از برترین دانشمندان&nbsp;در زمینه پلاستیسیتی&nbsp;مغز مشغول مطالعات و یافته های جدید است. وندی سوزوکی&nbsp;در زمینه تحقیقات پیرامون یافتن راه های بهتر برای ایجاد و حفظ خاطرات و حفظیات درون مغز در دنیا سرآمد و بسیار شناخته شده است.</p>" , "image" : "https://jameesalamat.com/sites/default/files/%D9%88%D9%86%D8%AF%DB%8C%20%D8%B3%D9%88%D8%B2%D9%88%DA%A9%DB%8C%20%20wandi%20suzuki_0.jpg" , "url" : "https:jameesalamat.com/taxonomy/term/651"
, "jobTitle" : "Psychologist"},"description":" چه می‌شود اگر به شما بگویم چیزهایی هستند که الان می توانید با انجام آن ها یک تاثیر مثبت و فوری روی مغزتان که شامل حوصله و تمرکزتان می شود داشته باشید؟ و چه می شود اگربگویم این تاثیرات مشابه می توانند درحقیقت برای مدتی طولانی باقی بمانند و مغز شما را از شرایط مختلف مثل افسردگی،بیماری آلزایمر یا زوال عقل مراقبت کنند. انجامش می دهید؟ بله!
" , "articleBody" : " دگرگون کننده ترین چیزی که می توانید امروزه برای مغزتان انجام دهید چیست؟ وندی سوزوکی عصب شناس معتقد است که ورزش! چنان که سوزوکی در مورد این علم که چگونه تمرین کردن می تواند حالات و حافظه ما را تقویت کند، صحبت می کند شما به باشگاه رفتن تشویق می شوید&nbsp;تا از مغزتان در مقابل بیماری های اعصاب مثل آلزایمر محافظت کنید. منبع: TED " ,"datePublished":"2018-06-14T00:26:18+04:30","dateModified":"2019-09-18T13:39:02+04:30","mainEntityOfPage":"Article", "publisher" : [{"@context" : "https://schema.org", "@type" : "Organization", "name" : "jameesalamat.com - جامعه سلامت", "url":"jameesalamat.com", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "jameesalamat.com/themes/custom/winter/logo.png", "width": "300px", "height": "83px" }}] }